Russ Puss :D

Heej!
Har precis kommit hem från skolan. Elr inte precis precis men för en timma sedan ung. Haha, ojoj det var visst ganska länge sedan. ;p Jajaa, men i skolan så hade vi gympaa. Jenny, vår gympalärare hade köpt in nya grejer. Mest bollar. Nu har vi nog alla sortes bollar C; ...Vi hade ingen data idag :/ Men nu så vet jag att det är på torsdagar och fredagar ;D
Och nu så kommer det viktigaste i heeela inlägget!
Russi är här!! :D Det är farmors katt :) Hon ska åka till USA och behövde kattvakt. Självklart ställde vi upp :D Hon är jättesöt o.- Fst just nu så ligger hon under soffan om jag inte har fel. Hon är nog lite rädd stackarn. :/ Tänk om man är en liten katt och helt plötsligt så bara flyttas man till ett helt annat hus... Det måste vara läskigt. Jaa! Nu kom hon fram ^^ Såg hennes lilla svans :3 Hon gick mot köket. Kanske var lite hungrig C;
//Persiiika ;3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Okej :) Idag tar jag det lugnt, sitter vid datorn och varvar med SATC boxen :P Allt väl denna onsdag? :)

2011-02-09 @ 13:33:25
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutie! kolla in om det var du som vann, om inte? ny chans igen ;)

2011-02-10 @ 14:40:57
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0