Dreams C:


Haha, jag har knappt vaknat än. Jag sitter här i min morgonrock och slöar C:
Men lunch har jag iaf fått i mig :P Ska nog testa att våffla mitt hår idag :) Fick en våffeltång av farmor i födelsedagspresent. Man brukar säga att han får mer volym i håret om man våfflar längt inne vid hårbotten.. Ska nog testa det ^^
Jag drömde en mardröm inatt... usch, usch! D; Tänker inte säga om vad men inte var det kul iaf. Varför finns det ingenkligen mardrömar? Är de till för att varna en som i filmer? Nej, tror inte det.. :P Men de säger ju typ att drömmar kommer ifrån saker som man har upplevt dagen innan. Tillexempel om jag kanske har sett ett finfint träd xD Och sedan så ser jag en hund. Då så drömmer man om en hund som klättrar upp för ett träd? xD Haha, jag vet inte... Jag tror att det funkar så, men inte riktigt :3 Jag tycker iaf att det e coolt med drömmar. Men inte mardrömmar Cx
Haha, inlägget blev lite dröminspererat x3
Herrå :D


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0