FLORIDA! ;o

Halloj! Ojojoj, nu e vi i Florida!! :D Skit det känns som en dröm xD Huset e enormt och bilen som vi har hyrt e fett snygg ;O Liksom wooow :3 Vi åt frukost på Denny´s x3 Skit, va mycket onyttig mat det e här xC Men gott ;D Jag skulle beställa en liten smoothy och ojoj, den va inte så liten xP Allt e så stort och högt och nice xS Vi badade i havet också ^^ Vågor :D Me like x) Ikväll så ska vi grilla. Nam nam! *w*
Jag har gjort en ny kategori som heter "Florida 2011" ;3 Där lägger jag upp alla mina inlägg när jag e här :D
Hihi, nu ska jag hoppa i poolen ^^
Ha det bäst!! <3

Kommentarer
Postat av: Alva

Vad kul! jag är såååååå avundsjuk!!!!!! imorse tänkte jag ringa dig men du är i Florida!!! böhöhöhö!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan du gå in på www.blobbsialva.blogg.se det är min blogg!



saknar dig! Som en kompis och inte som kärlek asså... ja.

2011-01-16 @ 20:19:58
URL: http://blobbisalva.blogg.se/
Postat av: Mormor

Underbart att höra att ni har det såå braa. Glöm inte att bada åt mig också!

Kram <3

2011-01-16 @ 22:33:20

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0