Vad gör vi?

Hejhopp!
Så vad gör jag just nu? Jo, jag sitter här framför min morbrors laptop och bloggar. Vad gör mamma? Jo hon gör potatisgratäng till middagen. Vad gör pappa? Jo han gör en dressing till salladen. Vad gör morbror? Jo han tar kort på oss. (Varför tar han igenkligen kort på oss? Jag frågar.) Morbror- Jag tar kort på en vanlig kväll i lägenheten. Haha, juhupp då vet vi det också :3
Vänta, vad gör vi nu då? Jo jag sitter här fortfarande vid morbrors laptop och bloggar. Vad gör mamma? Hon är nog på toa tror jag. Vad gör pappa? Han skär upp köttet till middagen. Vad gör morbror? Han läser på vinflaskan. (Hmm, varför gör han det? Jag frågar.) Morbror- Jag ville veta vad det skulle bli för vin till maten. Intressant intressant, elr inte? :P
Nu så har ni fått uppleva några minuter i mitt liv :3 Wohoo, intressant va C: Haha nejj, vi e inte så torra som det låter x) Haha, skit va konstigt det här inlägget blev.
Hehe, herrå ^^


Kommentarer
Postat av: Annika

Din morbror verkar vara en kul kille!!

2011-01-23 @ 04:22:15
Postat av: Yvonne

Hallå där! Det verkar inte vara något fel på ditt och familjens semesterhumör! Njut av sista veckan så ses vi när ni kommer hem. Kram Yvonne



PS - Bloggar ska nog vara lite spejsade! =) DS

2011-01-23 @ 09:52:15
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-01-23 @ 11:38:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så härligt att vara där! :D

Här är det också bra.

2011-01-23 @ 14:31:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Mormor

Du är en sån skön tjej. Fortsätt och ha det braa och njuut. KRAAM

2011-01-23 @ 21:18:25

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0