The middle ages ~

Hej och hå. Ska se på film typ nu men tänkte slänga in ett snabbt litet inlägg först.
Först så åkte vi till Hellas och badade, nicenice ;) Sedan så åkte vi in till stan och åt indiskt till lunch :] Sen så var vi på Mosebacke ett tag i solen. Jag satt och läste om medeltiden :S Vi har ett prov imorgon om medeltiden och man skulle läsa en grej. Jag lyckades komma på det idag den sista dagen (smaaart) så jag fick lite att göra när jag kom hem. Är inte riktigt klar än men ska nog läsa lite imorgon så morgonen och kanske på någon rast om jag inte hinner klart. Elr vänta :| Jag kan nog läsa lite efter filmen också :D
Jaja men nu ska jag se på en film som heter Slumdog Millionare. Den har fått bra kritik så den är nog bra :3
Slänger in en bild på min medeltidsbok också, intressaaaant ;)

Kommentarer
Postat av: Emily ^.^♥

Visst är den braaaa? :D

2011-06-09 @ 14:54:55
URL: http://hellozemliz.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0