Dixi ♥

Men häääy! :D
Sitter och lyssnar på en asbra låt ;D Man bli fett glad av den 8D Det är Miss Li med låten Ba ba ba :D
Idag så fick vi "Mustig röd linssoppa till lunch D: Blö X__x Men imorgon så blir det Lasange i skolan, de är världsmästare på det asso!! :D När jag kom hem från skolan så åt jag en rostad macka med hallonmarmelad och en brownie :3 Jag har gått ut med Dixi också ^^ Hon är så söt ♥ Det är mina grannars hund. Det var längesen jag var ute med henne men jag ska gå ut med henne imorgon igen ^^
Nu så har mamma åkt till Frankrike :/ Saknar dig redan D: Så ikväll så blir det bara jag och pappa som äter middag. Vi ska äta Thai :) Han ska köpa från ett take-away ställe påväg hem från jobbet :3 Jag sa att jag ville ha nudlar ;D Nudlar med kyckling och grönsaker, det är gott det ^__^
Nu ska jag spela Wizard101 :o Det är awesoem :D Länkar den igen :3 https://www.wizard101.com/start 

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0