Frågor! ;D

Goooodmorgon! :D Vi kör lite frågor. Bara för att jag inte kommit på ngt bättre att skriva.... :3

Nämn något som gjorde dig glad igår: När vi hoppade långhoprep ;D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt vid datorn :3
Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack en smoothy ^^
Det sista du sa högt: Hejdå. (Pappa skulle gå till jobbet) C;
Det senaste någon sa till dig: Jag går nu ses ikväll. (När pappa skulle gå) :3
Vad har du druckit idag: En smoothy
Vad var det senaste du åt: En smoothy :3
Vad var det senaste du köpte: Ett par jeans :D
Vad är det för väder hos dig nu: Klar himmel men kallt
Godaste glassmaken: Vaniljglass med krossad choklad :o
Favoritklädsel: Mjukisar, linne och munkjacka ;D
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg ett skrivbord, en keybord, en väska, en stol och tidningar.
Vad gör dig glad just nu: Våren!
Vad ska du göra härnäst: Äta en macka tror jag
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Happy! 8D
Favoritgodis: Plopp ^-^
Kläder just nu: Mjukisar, linne och munkjacka ;3
Spelar du något instrument: Nepp, men jag har spelat gitarr och trummor
Längtar du mest efter just nu: Solen!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0