FREEEDAG

Hej alla rosa söta apor! ;D
Min dag idag har varit helt ok :D Vi slutade dagen med "Mia special" :3 Då körde vi en lek ;D Vi hade också syslöjd idag. Börjar nästan bli klar med mina korsstygn :D Det ska blir en gren med rosa blommor på med en liten fjäril åvanför :D
Och idag så är det ju FREEEDAG!<3 Wohoo ;D Men vi har fortfarnade ingen spis så vi kan inte laga mat ;S Men vi ska nog inte se på Let's dance ikväll. Jag tkr att det är så tråkigt iår...
Men iaf. Vet ni vad? O.o Jag funderar på att baka chokladbollar ^__^ Nomnom :3♥ Men jag vet inte... om jag orkar. Fast det vore ju gott. Ska kolla om vi har alla saker bara, snart.

Ett hjärta till er läsare :D♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0