Jessika babblar på

Jag måste informera er om detta! SPISEN ÄR LAGAD! Wohoo ;D Haha fast iförsig så var det ganska bra att den var trasig... Då fick vi äta mera på resturang ;D Men det är ju endå bra såklart ^^ Och snart så ska vi äta middag. Det blir Pasta med lax och avokado ^♥^ Haha visst är den smilisen söt ^♥^ Min kompis kom på den, Emily ;D Jaaa! Kom just på en grej :S :D Det är ju Sveriges Mästerkock idag ^^ Hihi diggar programet :] För er som aldrig har sett det så är det idag kl. 20.00 på tv4 ;D Nice nice kolla kolla 8D Nu måste jag bara skriva om en grej som är så himlans gott :o Det är nämligen. AVOKADO! ♥ Antingen så älskar man det elr hatar det. För ett år sedan så tyckte jag inte om det, men nu så älskar jag det ;D Men det som är ännu godare är... guacamole!♥ Det är ju ännu godare ;D Haha men det här är bara hur jag tycker förstås :3
Så dagens fråga får bli:
Gillar ni avokado och guacamole? :D


Kommentarer
Postat av: Zaso

Härligt bloggnamn

2011-03-23 @ 19:15:25
URL: http://zaso.webblogg.se/
Postat av: zafie

Jätte fiin blogg!!

2011-03-23 @ 19:15:42
URL: http://zafie.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Jag äger på att göra gucca!

2011-03-24 @ 11:24:01

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0