DUMMA VÄDER >.<

Jag blir galen Dx Det skulle ju bli sommar nu D: Varmt och soligt. Men nej nej nej såklart, snö snö snö... Och nu så regnar det -.- Urg.

...Efter skolan idag så åkte jag och Alva till forum. Hon skulle köpa en tröja och jag ett par leggings :] Det gick ganska fort.

Nu så är jag inne på facebook, gratisbio, spotify och några bloggar. Det var meningen att jag skulle göra ett inlägg innan allt det där.. Men jag fastnade som vanligt >.<

Egentligen så har jag inget mer att snacka om.

Helt random bild från i förrförrgår? ;3 Me like stjärnfrukt :D

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Håller med dig till 1000!! Jag beställer sol och 20 grader varmt!! ;D



Sv: Det är kul med golf!! ;PP hhaa tidigt! Kvart i nio :) Neäe tyvärr för vi hinner inte men jag älskar det så skulle bra gärna vela ha det =( allt bra annars? :)

2011-05-03 @ 20:30:51
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0