"Mat", muffins och korsstygn ~

För några veckor sen så gjorde vi trolldeg i skolan. Vi ska ha den till våran musikal, det är några som ska låtsats äta det... När jag var på hemkunskapen idag så gjorde några slime. Haha när vi kom hem från hemkunskapen så fick vi ta på slimet på trolldegen. Uääh det var äckligt... men kul ;D

Äckligt va. Det ser ut som några dagisbarn har gjort det :P Men det var meningen att det ska se äckligt ut, det liksom är en maträtt som några utomjordingar ska äta i våran musikal :3

Idag på hemkunskapen så bakade vi muffins :D Nomnom :3 Det var muffins med hallon i ^^

Tyvärr så är alla uppätna nu... ;) Huuur kan det ha gått till? :question:

Sista grejen nu. Jag har typ tjatat varje fredag om att jag gör korsstygn på syslöjden... :3 Bara för att jag inte har haft något bättre att skriva om :| Men nu är den klar! :D Äntligen :O

För första gången på länge så blev jag nöjd ^^

Hejdå för nu :]




Kommentarer
Postat av: Martha

Jättesöt kudde. Braavo!

2011-05-16 @ 16:05:58
Postat av: Linn<3

haha ja det ser äckligt ut :P Men ursöt kudde!! Vad duktig du är!! :O

2011-05-16 @ 19:42:56
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg , lust att följa varandra via bloglovin?

2011-05-16 @ 20:35:30
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0