Siffror ~

Hejhoj min dag i siffror! :cool:
1. Jag åkte på min sparkcykel till skolan ;)
2. Hela mellanstadiet såg på film... Gaah jag höll på att dö, den var såå långtråkig Dx Den hette "Back to the Future" se inte den. :thumbdown:
3. RAST♥ Vi körde en lek som heter "Fotleken". Haha vilket fantasifullt namn va ;3
4. Jag och Alva fortsatte med våra bokstäver. (Update: Vi har temavecka i våran skola just nu, temat är framtiden. Jag och min Bästii Alva har kommit på egna bokstäver, som ett eget språk. Det är jätte kul :D )
5. Lunch! Vi fick Spenatsoppa :S Fast det är ganska gott för det smakar inte alls spenat :D
6. Jag och Alva fortsatte att jobba. Och vi blev tillslut helt klara! ^^
7. Vi städade och sjöng igenom sångerna till musikalen som vi ska sätta upp. Vi är nästan klara nu, musikalen är nästa torsdag :D
8. Skoldagen var slut!
9. Jag, Marjan och Vega spelade fotboll med några andra ett tag och sedan så gick jag ut med Dixie!♥ Dixie är min granners hund :) Hon blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser henne ^^
10. Jag gick hem och nu sitter jag här och skriver ;D

Här är en bild på mig också Dixie :3 Den är inte tagen idag men jag har ingen annan bild :P

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0