Uppdelat ~

Hääy :P Jag tänkte dela upp det här inlägget lite så att man kan läsa det som man tycket värkar intressant. Hahah :3

Läs här om du vill veta om när jag och Alva var på Forum idag:
Har varit på Forum med Alvaa :) Hon köpte en plånbok, den var fett fin det var en rosett på :3 Och jag köpte... eeeen ansiktsmask :D Wihoo! :thumbup: Hihi ska nog testa den ikväll C; Om det är så att någon undrarrr så heter den: Refreshing Moisture Mask Nivea. För det ville ni ju veta :D Juste vi får ju inte glömma :o Jag köpte en
chokladboll också ^^ Hahaa den var god :3

Läs här om du vill veta om rabarberkräm:
På hemkunskapen idag så gjorde vi fruktkräm. Jo jag vet, ordet fruktkräm låtet blöö urg och usch. MEN. Det var gott :O Vi gjorde våran "fruktkräm! på rabarber. Det var inte såhär typ supergott liksom nomnomnom, men det var helt okaj. Det var... hmm... svårt att förklara... jo... nu vet jag.... det var... för lite socker i? Hahah neej men det var inte så sött, det hade varit godare med mera socker i... heheh sockeeer ♥ MEN. Det var ett gott mellanmål som går snabbt att laga. Fast det finns ett minus... vi har typ aldrig rabarber hemma.


Läs här om du vill veta om när jag städade hallen:
Jag har städat hallen (duktig flicka) :D Medans så satt jag och lyssnade på The king of pop, alltså mina damer och herrar... Michael Jackson! :cool: Och jag har kommit fram till att låten "Jam" är den absolut bästa låten ;] Här är låten, videon är lååång ;D



Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0