Bästa dagen ~


Hela dagen idag har varit awesome :D Vi fick jobba med musikalen nästan hela dagen :D Man jobbade i olika grupper. I den gruppen som jag var med i så gjorde vi en buss ;] Av kartong. Haha det gick väll sådär. Men den är inte klar än ;D Vi hade idrott också. Uteidrott... Men det var kul för vi körde en lek som heter flaggan. Det är min favvo ^^ Det var café i skolan också. Det är det varje onsdag :] Jag köpte en festis. Med päronsmak :3
Måste bara tillägga att jag älskar min sparkcykel!♥ Den är bäst :D Den är fett skön att åka med och det är så kuuul ^^ Jag har inte haft en spark på aslänge. När jag var liten så hade jag en grön. Men den lät sjukt mkt... Den här är så mkt bättre ^^ Love it :3♥
Det ligger fortfarande massa dumle kvar från påskägget jag vann... Kommer aldrig att äta upp det :P
Vänta vänta vänta.. Nytt samtalsämne.
Pappa ringde nyss och han sa att han skulle hämta upp paketet idag :D Vi har beställt kläder, från USA 8D Det finns en butik där som pappa gillar väldigt mkt så han beställde lite kläder, och då så fick jag också en grej. Ett helt awesome linne :D Det är svart och vit-randigt och har en liten ficka ^__^ Hoppas att det passar bara ;3 Hoppas hoppas hoppas.
För att avsluta det här inlägget badonkadonkbra så bjuder jag på en bild också :]

Min mellis ~
En ostmacka och varmchoklad :] Intressant va :o


Kommentarer
Postat av: Ankan

Grymt snygg oboy-burk <3

2011-05-04 @ 15:51:40
Postat av: Linn<3

åå det där ser sjukt smaskigt ut!!



Sv: Jo jag vet att alla vanliga skolor slutar då men jag går ju på en dansskola så jag har först lektioner (kanske fyra om dagen) sen lunch sen rast sen balett sen pytteliten rast sen något extra dans ;) Så då blir det sena dagar -.-Hehe juppi! Jag ligger i sängen och ska snart se hellcats <3 på webben :) Sj? ;D

2011-05-04 @ 17:06:52
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Linn<3

Det är en balettskola men vi har ibland akrobatik, karaktärsdans, moderndans och tålektion. Fast tålektionen är mer balett. ;) Jo det är rätt så kul men man dansar balett två timmar (!) om dagen! PLUS en extra timme "annan dans" Så det är vääääldigt jobbigt. =/

2011-05-05 @ 11:47:27
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0