En chill chilling åt en chili och chillade i Chile

Heyy *w*
Hade en chill dag idag :3 Inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara.. c;
Först så traskade jag iväg till Ekliden med några buddys. Sen hade vi spanska där och vi fick lära oss lite nya ord c:
Sen så traskade hela klassen vidare till Nacka Kyrka. Det tog inte så många år att gå dit som jag trodde (y)
Vi lyssnade på alla som sjöng och pratade och sen så var det våran tur. Det gick rätt bra. Tror jag. Haha men ja, okej iallafall ;D
Sen så traskade vi tillbaka till Jarlaberg och jag sjöng på Swahiliska (stavning?) med Jempa, Rukhsar och Sandra.. :p Haha det var kul det.... shosholozaaa.
Sen så var det lunch. God lunch ^-^ Kyckling med någon sås med bacon och riiis. Japp.
På rasten så fick vi vara inne sa Mia (vår fröken..). Och det var azum :3 Vi satt och ritade teckningar och lyssnade på radio. Det är livet det.
SEEEN så var det data. U know u know.
Sen så gick jag hem och åt en brownie. Slut.

Hejdo :cool:

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0