För sjutton apor.

JAA FÖR SJUTTON APOR. Jag vill blogga :D
Har saknat det nu så apigt mkt. Jag vill skriva massa apiga, apigt fina inlägg.
Jag vill också ha en apig ny header.
Mhmhmhmhmh. Apigt värre.

Nejmen, hej.
Jag håller faktist på med en header :3 OCH jag vill börja blogga igen.
Vet ni hur glad jag blir när det finns folk som säger, kan inte du börja bloggar igen? :3 Jag blir liksom APIGT GLAD DÅ 8D Och ja, det finns faktsist folk som har sagt så *w*

VET NI VAD? >:D Jag längtar till julafton :3 Mhmhmhmhm.

Men ja. Det är antagligen typ INGEN, som läser detta? ;D Men om du gör det nu, så är du cool 8)
Jag bryr mig inte om kommentarer. Det behöver inte vara många. Jag bryr mig bara om att ni läser.
Att ni läser mina små finurliga rader av ord.
Ja.

Har inte riktigt bestämt mig för att jag ska blogga såhääär 100 procent. Men lite :D Eller mycket? :D Veeet inte OwO

Jag bara hade sådan superlust att skriva ett inlägg, så why not? O.o

Lovar inte att jag kommer börja "blogga" helt. Men vi ska se hur det går med headern och sånt där. Den jag har nu, är ful. Mhmhmhmhm.

SES :D
Jessika 8D

(pssst, inlägg utan bild, hepp.)

UPDATE: Jag fick en kommentaaaar :DDD *happyhappyhappyhorse* :D

Kommentarer
Postat av: V-E-G-A

Jag vet, Jag är såå cool 8D

2011-10-26 @ 21:47:35

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0