Halli hallå

Jamen tjenare.

Jag sitter och kollar på "Allt för Sverige", hahahah det är lite wako xD
Ja men skriver av mig lite nu då.

Igår så var jag i stan men mommi. Jag köpte en grön bandana och lite saker på Buttriks (stavning? O.o), ett svart spindelnät och en mustasch 8D Vi åt fika på ett muffinställe. Jag tog en muffin med hallon, päron och kardemumma (skum men god blandning) :3 Och mamma tog en men äpple och kanel<3 Vi var i stan nästan hela dagen.

Idag så har jag varit på forum *w* (shoppingheeeelg ;D) Jag köpte massa pyssel. Pärlor till att göra pärlplattor med, färgerna var turkos, lila, svart och vit ^^ Awesomee. Och mera vit lera till lergubbar 8D

Och nu så har jag bestämt vad jag ska vara på halloween! Ett mexikanskt lik, ohohohohoho >:D Kommer att ha på mig mustash och sånt ;3 hiyaaa.

På torsdag så sticker jag, pappa och mamma upp till mormor! :) Ska bli så himla mysigt<3

cya :3

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0