sISTA DAN PÅ PÅSKISLOVET IDAG

Chochochicken!
Jag är badonkadonktrött. Ba så ni vet'
Nejmen hej! Hade tänkt skriva lite om min dag idag, jao.
Jag började dagen med en dusch. Sen frukost vid tvn. Och så kollade på något maraton på mtv i flera timmar c: Det hette Audrina eller nått sånt c;
Sen så gick jag ut och träffade Alva. Vi drog till forum och chillade där som riktiga forumtöntar :3 Jag käkade lunch där också. Quesedillias på Barista, asgött! :D
Sen så gick jag heem. Och seen så åkte jag in till Sickla för att träffa mamma för att träna! Jajamensan, vi kände oss asduktiga (y)
Sen nu så har jag typ ätit middag, fiskpinnar c: Och nu så halvkollar jag på fotboll på tvn med pappa.
Imorgon så börjar jag i skolan igen *suck*. MHMHMHM. Vill inte. Desutom så är den första lektionen som vi har är spanska! Så jag måste gå ända till Ekliden först.. yayy.
Vet ni, jag är sjukligt sugen på något sött. Typ chokladkaka ^-^ Fast vi har ingen chokladkaka hemma.. Isåfall så skulle jag behöva baka först. Men det orkar jag inte :D loligt.
Om det är någon som undrar vad jag menar med Chochochicken så är svaret att jag bet inte vad jag menar med det c: Det lät bra bara, liksom, chochochicken. yeeah 8)
ADIOS

(juste! jag har bytt bakrundsfärg på bloggen, som ni redan har märkt antagligen. ska fixa en ny header också :D någon gång..)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte ensam kan jag säga :)



Men jag mår ändå ganska bra har lite ont i kroppen bara :)

2012-04-16 @ 20:50:43
URL: http://mabellas.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där tre personer kan vinna presentkort från Nahla.se

http://www.domkallarmighannes.com/2012/03/tavling-present-kort-fran-nahlase.html

och en person vinner valfritt smycke från Amakli.se

http://www.domkallarmighannes.com/2012/04/tavling-valfritt-smycke-fran-amaklise.html



så passa på att gå in och anmäla dig:) vill du inte har sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:) kram

2012-04-17 @ 12:18:47
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0