Uppis.

CHHAAA 8D
Dags för en liten uppdatering kände jag c: Det här hänt lite sakeer idag, igår, iförrgår som jag inte har skrivit om än. Så jag behöver skriva av mig lite.

Jag och mamma såg ju på Titanic! På bio! I 3D! Det var coolt att kolla på så stor skärm. Fast man märkte knappt att det var 3D dock, bara då och då. Fast thumps up för filmen jao. Den är sjuukt bra, en av mina favvosar. Jack är ju bara för snygg c: Fast slutet är ju bara för sorgligt. HUUA.

Sen så när vi kom hem från bion så låg det ett alldeles underbart kuvert som låg och väntade på mig innanför dörren. MITT GULDKORT! :D:D:D:D:D:D WooPWooP! Nu så kan jag åka till grönalund varje dag närsom helt när jag vill! Tack mamma :3♥ Jag ska antagligen åka till grönan på tisdag, är ledig då! Det kommer bli askul, längtarrr.

Sen så igår så var det balett. Och självaste Jennie från Bounce var där! :D Blir alltid så glad när jag ser henne :3 Hon är beest.♥

Idag så har jag varit inne i stan och övat på Sound of music med de bästa. Det börjar närma sig nu, snart är det showtime! :D Längtar c:
Sen resten av dagen idag så har jag typ.. kollat på tv.

Det var allt, hejdo!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0