Det är ju snart sportlov jaoo

Hey hey hey.
Eheheh gör ett inlägg nu såhär på kvällen idag igen. Hinner liksom inte på dagen. Sorryy fellas.
Men aa. Det finns inte så mycket att säga.. c; Jag var på 2:an efter skolan. Jag spelade elgitarr igen ^^ Yeeeah.
Vi körde pingis också, japp.
Till middag ikväll så lagade pappa pasta carbonara, yum :3 Me gusta pasta.
Oh det är snart sportlov för sjutton! L Ä N G T A A A R :D
Vi ska åka till Åre och åka slalom där i en vecka :D Det är 2 år sedan vi var i Åre, jag har saknat det mucho!
Ska nog sticka en till mössa när jag åker dit också c: Brukar alltid sticka mössor när jag är i Åre. Det har blivit som en tradition ;3 Hittills så jag jag gjort 2, en brun/röd och en lila/grön. Denhär gången så vill jag göra en som är pinkeeyy!
Aja fellas. Nu ska jag gå och borsta tänderna. Och sen läsa lite kanske. Har inte läst i min bok på flera månader, trollolo. Så det kanske är dags.. c;
PERSiiiKA


Kommentarer
Postat av: Ankan

Det är faktiskt TREEEE år sedan vi var i Åre ;)

2012-02-16 @ 09:31:57
Postat av: Agnes

ÅRE är BÄST var där i från lördag-onsdag :)

2012-02-16 @ 19:26:15

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0