A beautiful rubrik

Hej, hola, helluu.
Var i skolan idag igen c: Det kändes askonstigt att gå utanför dörren :o Jag hade inte varit ute sen förra onsdagen.. ;s eheheh.
Ikväll så har jag inte så mycket för mig. Ska nog bara kolla på lite tv, u know.
Såg någon på "Äkta Människor" igår? Me gusta den serien jao. Den är braa. Fast gillar inte alla hubotar :c They are scaryyyy .___.
Aja. Juste, btw. Jag har börjat spela wizard101 igen. (ehehe nööörd har vi här, trollolo.) Ja, men det är kul! c: Jag gillar att köra matcher 4 mot 4 online. Mm. Det är nice det.


Kommentarer
Postat av: Vega..Den ASGRYMMA

Jag tittar också på Äkta Människor :) Men Farbror är producceraren? ( om man säger så) på den serien

2012-02-14 @ 08:41:44

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0