Nyan nyan nyan nyan

Nu lyckas jag äntligen uppdatera lite :D
Efter skolan så var jag kvar med några kåmpisar, sen så kom jag hem och fastnade vid tvn, sen så kom pappa hem och jag hjälpte till med maten, sen så fastnade jag vid laptopen och kollade runt på en massa bloggar, MEN NU äntligen så gör jag ett inlägg c: Japp, så var det med den saken.

I skolan idag så hade sämsta morgonen. Vi hade spanska. Vilket betyder att vi måste gå upp tidigt och gå iväg till Ekliden, geudojksikfdvs! Plus att jag hade tappat bort mina spanska-böcker. Great. Men ja, jag hittade de sen.. c: Sen så hade vi musik också. Eller, datamusik. Vi gör typ olika låtar i ett slagt datorprogram. Det var nice det ^___^


Någon random bild från Iphonen bara.. ~
Peace and love peeps.
bai.


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0