Öppet hus

Hallihallå ^__^

Var på Öppet hus på Ekliden idag. Jag ska börja där i 7:an :3
Det finns tre olika profiler och man måste välja en. Och jag vet inte vilken jag ska taa :C
Profilerna är,
NO-klass: Där får man hålla på med labriationer och sådat. Mycket kemi, biologi och fysik. Och nästan alla i klassen ska gå dit.. c:
Projektklass: Man jobbar med alla ämnerna och gör många små och stora projekt. Mycket skapande och kreativitet som jag har fattat det. Det värkar kul, I guess.
Språkklass: Man jobbar extra med att skriva och läsa och sånt. Man får också en extra lektion med sitt språkval, alltså spanska för mig. Och sen när man börjar i 8:an så får man jobba ännu mer med engelska också. Hmhmhm.

I just can't decide :c
Får tänka lite mera på det .__.


NU TILL LITE AWESOME NYHETER :D
Jag fick ledigt av skolan att åka på semesteeer :D
Är så himla taggad :D New York och Florida, here we come !
Oohoho längtar så sjukt mkt c:

Nu till lite andra nyheter c:
Vi har frilufsdag imorgon på skolan ! Så soft ^^
Vi ska åka till Skansen och gå runt där hela dagen. Jag gjorde precis en pastasallad som jag ska ha till matsäck :3

Det var allt jag ville säga för tillfärllet.
~ Have a nice day ~


Kommentarer
Postat av: soya

Projektklassen verkar kul :-)

2012-01-20 @ 23:15:44
URL: http://soiiia.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0