TEXT

Tjosan.
Sitter i min säng och surfar runt lite, on tha computer.
Tänkte skriva något om min dag idag. Såå då gör jag väll det då c:
I skolan idag så var det nationella i matte. Jag hade helt glömt bort att det var idag.. Men det gick ganska bra iallafall c: (y) Sen så har jag tyyp spelat fotboll och sprungit runt i regnet :3 Och det var gympa också. Maten i skolan today var inte god. Det var någon tomatsoppa, som smakade skumt D:
Sen efter skolan så gick jag till forum för att köpa en sak, *hemliiis* c;
Sen nu på eftermiddagen så har jag kollat på tv. Men jag har också joggat i Nyckelviken! Woopwoop! Kände mig lite duktig då.
Sen så nu ikväll så har det inte hänt så mycket. Jag har ätit hamburgare och gjort läxorna typ c:
Sådäärja nu vet ni hur min dag var.
Cya!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0