oh sunny day♥

HEEY!
Tänkte skriva lite om dagarna som har gått, det har varit awesome!
I måndags så var det ju valborg. Jag och Alva gick ner till Nyckelviken för att kolla på brasan och sånt. Det var ingen höjdare.. Brasan var ute på vattnet så man kunde inte se den så nära, eller jo, men ändå.

Men sen dagen efter så var det tisdag och då så åkte jag och Alviii till GRÖNAN :D Wihoaio :D Och när vi kom dit så träffade vi Marjan och Vega så var med dem hela dagen och åkte med dem ^^ Det var skiitkul! Vi åkte tilt, frittfall, extreme, katapulten, radiobilarna, blå tåget, kärlekstunneln, flygande mattan, twister och gick i lustiga huset :3 Yäyäyäy.
Och sen efter grönan så träffade jag mamma, pappa, morbror och mormor och käkade middag på en resturang, morbror fyllde nämligen år!

Sen idag så har det varit helt lovely väder! SUMMERTIME FEELING, woopwoop♥
Så efter skolan så drog jag Moa och Alva till 2:an. Jag åt nudlar och så spelade vi pingis. Sen så åkte vi tillbaka till jarlaberg och så bestämde vi oss för att vi skulle ha en picknick :3 Så alla gick hem för att hämta massa godsaker som vi kunde dela på och byte om till barbent! :D Sen så gick vi till höjden och picknickade där. Det var supermysigt och varmt. Vi åt, tog en hiiimla massa bilder och solade 8] Sen så var vi där ända tills typ halv sju.
Så det har varit en superbra dag c:♥
Jag lägger upp en massa bilder imorgon ifrån grönan och picknicken men just nu så får ni nöja er med en sämst bild från majbrasan, bai!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0