Uppdate

CHA fellaas.
Dagen idag har varit rätt långtråkig. Hade typ spanska, engelska och slöjd. Fast slöjden var kul, det är den alltid. Me gusta träslöjd ^^
Vet ni vad. Jag har börjat följa One Tree Hill :D Den är ju fetabra! Den går klockan 3 varje dag så jag kollar alltid efter skolan c: Så ja, den hissar jag (y)
Den här veckan har gått jättefort. Det känns som att det borde vara typ onsdag eller nått. Men det är fredag, woopwoop! Det ska bli skönt med helg. Imorgon så är det balett med Alva, Majs och Emilost. Och sen på söndag så blir det dans, sång och drama med Kenakogänget c:
Nästa vecka så är det våryra! Det blir nog ruligt. Alla ska visa upp vad de gjorde på temaveckan. Våran klass ska hålla i cafét den här gången. Så jag och mamma ska baka till det :D
Sen så är det nationella i engelska också. Wich me good luck!

nu så ska jag preppa ett inlägg fyllt med bilder ifrån picknicken! bye!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0