Lite text för er som gillar att läsa ~

Hej people! :D
Nu är jag tillbaka ^^ Om någon har missat så har jag varit i Hälsingland hos mormor :) Vi var där och kollade på en stuga. Det skulle kanske ha blivit vårat landställe men det var lite för litet :3
Övrigt så har jag:
Åkt tåg
Ätit bullar
Ätit fett goda chips (Pringles Hot & Spicy)
Åkt bil
Haft sovmorgon
Sett på Eurovision, kan någon fatta att Erik Saade kom 3:a?? Bra för Sverige men låttexten är helt patetisk!
Ätit ägg, namnam :3
Spelat Nintendo DS, Mariooo 8D
Gått i alldeles för stora stövlar, nicee :cool:
Spelat massa Doodle Jump :D Nytt rekord 44 497 på vintertemat :D
Sjungit på "The duck song" en hel del ;D Det är sången som är i det här inlägget :P
Spelat "Plump"... Hahah läs det här inlägget för att förstå vad det är, inlägget är gammalt jag skrev det i Florida men det handlar om Plump dock är det lite flum :3

Öjöj nu har inlägget fått vänta ett tag :P Jag blev helt plötsligt bara tvungen att spela lite Doodle Jump :O Heheh beroendeframkallande... Update: Doodle Jump är ett spel på mammas Iphone :3

Nu när jag ändå skriver så måste jag berätta en grej! :D Ni vet Bounce :D Haha okej ni kanske inte vet. Bounce är min favvodans grupp och de bara äger ;D Och en i Bounce var med i Eurovision igår och dansade! Han heter Filmon och var med i Rysslands bidrag och dansade. Dock så tyckte jag att han som sjöng Rysslands bidrag sög, men Filmon lyfte upp hela numret! :) När jag och mamma såg han på tv:n så skrek vi samtidigt: BOUNCE!!♥ Haha ;3 

Jahapp det var allt från mig, ciaoo<3

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0